مشخصات و قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک + عکس-راهبرد معاصر

مشخصات و قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک + عکس

دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک  به زودی به عنوان یکی  از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در اختیارمتقاضایان قرار می گیرد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - 2020 September 08
کد خبر: ۵۸۱۷۸

به گزارش راهبرد معاصر دنا پلاس توربو شارژ اتوماتیک جدیدترین محصول ایران خودرو است که که این گروه صنعتی حساب بسیاری روی آن باز کرده و آن یک محصول بی رقیب در کشور می داند.

ایارن خودرو گفته قدرت این محصول 150 اسب بخار است و دارای گیربکس مدرن 6 سرعته اتومات است که قرار است به زودی در بازار خودرو به فروش برسد.

 

مشخصات دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

 

معرفی خودروی دنا پلاس توربو + عکس

دنا تاکنون با سه تیپ ساده، پلاس و پلاس توربو به بازار عرضه شده است و به دلیل داشتن امکانات رفاهی در تیپ پلاس، توانایی رقابت با همتایان چینی خود را دارد. دنا که از سال ۹۳ توسط گروه صنعتی ایران خودرو به بازار راه پیدا کرد، عنوان لوکس‌ترین خودروی ملی را یدک می‌کشد.

 

دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک دو مشخصه اصلی یعنی بهره‌گیری از پیشرانه قدرتمند ۱۵۰ اسب بخاری و گیربکس جدید و مدرن شش سرعته اتومات را یدک می‌کشد که پیش‌تر در هیچ خودروی تولیدی در کشور وجود نداشت.

 

قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

 

مشخصات فنی دنا پلاس توربو اتوماتیک + عکس

 

این محصول نخستین خودروی اتوماتیک تمام بومی کشور است که نه تنها در بخش فنی بلکه در بخش امکانات نیز یکی از خودروهای پیشرو بازار در کلاس D به حساب می‌آید.

 

در قلب سوگلی جدید ایران خودرو پیشرانه EF۷ مجهز به توربو شارژر می‌تپد که توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۵۰ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه را دارد و حداکثر گشتاور آن از دور موتور ۲۲۰۰ تا ۴۸۰۰، عدد ۲۱۵ نیوتن / متر را نشان می‌دهد که بیانگر کشش فوق‌العاده این سدان ۴۵۵۹ میلیمتری است.

 

انتقال قدرت به محور جلو در این محصول از طریق گیربکس شش سرعته اتومات جدید ایران خودرو صورت می‌گیرد و شتاب ۱۱ ثانیه‌ای را برای این خودرو به ارمغان می‌آورد. دنا پلاس توربو در کنار ابعاد مناسب برای خانواده‌ها، مصرف سوخت ۶.۹ لیتر در جاده دارد و در سیکل ترکیبی مصرف آن به ۸.۱ لیتر می‌رسد و این در حالی است که بسیاری از رقبای مشابه این خودرو مصرف سوخت بالاتری دارند و این موضوع نشان دهنده فناوری بالای گیربکس و پیشرانه این خودروست.

 

دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

 

تجهیزات ایمنی و رفاهی دنا پلاس توربو اتوماتیک

 

دنا پلاس توربو اتوماتیک در بخش ایمنی از ۴ کیسه هوا ( راننده، سرنشین جلو و جانبی) بهره می‌برد و ترمزهای عقب و جلوی آن دیسکی است. این خودرو همچنین از سیستم ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز به صورت اتوماتیک بهره می‌برد.

 

در بخش فرمان نیز سیستم فرمان برقی روی این مدل نصب شده است. فرمان برقی، در سرعت‌های مختلف میزان نرمی متفاوتی را ارائه می‌کند که موجب سهولت فرمان‌پذیری در سرعت‌های پایین و مانورها و همچنین ایمنی با سفت شدن فرمان در سرعت‌های بالا می‌شود.

 

 دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

محصول جدید ایران‌خودرو از سیستم تهویه اتوماتیک نیز بهره می‌برد و سرنشینان عقب نیز با دریچه‌ای مجزا می‌توانند از این سامانه استفاده کنند. کنترل سیستم صوتی، بلوتوث و کروز کنترل این خودرو از روی فرمان صورت می‌گیرد و نمایشگر تصویری آن به GPS، بلوتوث، بلندگوهای جلو و عقب و تیوتر مجهز شده‌اند.

 

چراغ‌های جلو و عقب این خودرو با طراحی جدید به لامپ‌های LED و چراغ روشنایی در روز مجهز هستند و چراغ مه‌شکن عقب و جلو نیز از آپشن‌های استاندارد این سدان جدید به حساب می‌آید. آئینه‌های جانبی نیز در دنا پلاس توربو اتوماتیک برقی، راهنمادار و تاشونده هستند.

 

تغییرات مهم در خودروی دنا پلاس توربو و دنا پلاس ایران خودرو

  1. 1. نصب موتور توربوشارژ

 

  1. 2. تغییر طرح سر دسته دنده

 

  1. 3. فرمان چرمی با دوخت قرمز

 

  1. 4. زیر پایی موکتی با آرم توربو و نوار قرمز رنگ

 

  1. 5. استفاده از رینگ و تایر بزرگتر (205.50.16) و 5 پیچ

 

  1. 6. طرح رینگ آلومینیومی جدید

 

امکانات دناپلاس توربو اتوماتیک به روایت تصویر

 

 دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

 

 

 قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک

 

مشخصات و قیمت دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک + عکس

 

قیمت دناپلاس توربو ایران خودرو

هنوز هیچ خبری از قیمت این خودرو از سوی ایران خودرو منتشر نشده اما می توان حدس زد دنا پلاس توربو 3 الی 5 میلیون تومان گران تر از دنا پلاس معمولی باشد یعنی قیمتی حدود 48 تا 50 میلیون تومان خواهد بود.

 

برآورد قیمت انواع خودروهای کارکرده و قیمت صفر انواع خودرو های داخلی و خارجی را در جیب خود داشته باشید.علاقه مندان می توانند برنامه محاسبه قیمت خودرو را بصورت رایگان از بازار دریافت نمایند.

 

امکانات خودروی دناپلاس توربو اتوماتیک را ببینید +فیلم

 

 

 

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار